پرسش های متداول

menuordersearch
goodmall.ir
دسته بندی کالا ها
سبد خرید شما خالی است !
تومان
سبد خرید
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ گودمال:

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش اطلاعات کاربری " به صفحه‏‌ اطلاعات کابری منتقل می‏‌شوید که در این بخش امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ گودمال:

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.

چگونه به اطلاعات خرید ها و فاکتور های قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

پاسخ گودمال:

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی خود، ابتدا با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه " آخرین تراکنش ها " کلیک کنید، کلیه سفارش ها و فاکتور های قبلی خود را در این صفحه مشاهده می‌نمایید.

به خرید از فروشگاه شما علاقه مندم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه اطمینان حاصل کنم که پس از خرید، کالای مورد نظرم به دستم می‌رسد ؟

پاسخ گودمال:

جلب اعتماد مصرف کنندگان و خریداران عزیز از اولویت های فروشگاه ما است و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کار فروشگاه ما رسمیت می‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.ضمن اینکه سایت ما دارای درگاه پرداخت آنلاین نیز است که توسط مبادی رسمی احراز هویت شده است.

آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ گودمال:

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ گودمال:

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟

پاسخ گودمال:

بله. پس از ورود به حساب کاربری خود و اضافه کردن کالای مورد نظر در صفحه سبد خرید، بخش " ارسال کالا به عنوان کادو " وجود دارد، از این قسمت کاغذ کادو مورد نظرتان را می‌توانید از بین طرح‏‌های عرضه شده در سایت متناسب با سلیقه و مناسبت هدیه انتخاب کنید تا بسته شما کادو و ارسال شود.

روش های ارسال کالا چگونه است ؟

پاسخ گودمال:

با توجه به نوع کالا و مکان ارسال کالا روش های ارسال زیر برای شما در فاکتور خرید فعال می‌شود که به خواست خود می‌توانید هرکدام را انتخاب کنید :

  • پست پیشتاز
  • پست سفارش

همپنین با توجه به سیاست فروشگاه در راستای جلب رضایت مشتریان خود، امکان ارسال رایگان کالا برای بعضی از کالا ها نیز وجود دارد. بدین منظور کالاهایی که شامل ارسال رایگان می‌شوند با گزینه " ارسال رایگان " در قسمت معرفی کالا مشخص می‌شوند.

چگونه آدرس ارسالی کالای خود را تغییر دهم ؟

پاسخ گودمال:

برای اضافه کردن آدرس جدید جهت ارسال کالا باید به بخش " جعبه آدرس ها " مراجعه کنید.برای این منظور به دو صورت عمل کنید:

  • پس از ورود به حساب کاربری خود ،از قسمت " آدرس های ارسالی " به صفحه درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج نمایید.
  • در صفحه سبد خرید با کلیک بر روی لینک " جعبه آدرس ها " به قسمت درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج کنید.
چگونه می‌توانم جنس خریداری شده را مرجوع نمایم؟

پاسخ گودمال:

کالاهای ارائه شده در سایت دارای تضمین کیفیت و اصالت می‌باشند و ضمن بررسی و کنترل کیفیت در چند مرحله به مشتریان عزیز ارسال می‌گردد. چنانچه محصول خریداری شده به هر علت دارای نقص یا موردی باشد که مربوط به فروشگاه باشد میتوانید از طریق شماره پشتیبان مندرج در صفحه اصلی درخواست بررسی نمایید و همکاران ما در اسرع وقت موضوع را پیگیری خواهند نمود.

آیا امکان مرجوع کردن به علت معیوب بودن کالا درسایت شما میسر است؟

پاسخ گودمال:

بله، چنانچه کالا به هر علت که از مبدا ارسال دارای مشکلاتی باشد، قابلیت مرجوع کردن را دارد. و مبلغ پرداختی به مشتری عودت داده می‌شود.لذا مشتری می‌تواند با ارسال ایمیل یا تماس با مرکز پشتیبانی مشتریان، موضوع خود را پیگیری نماید.

 

نحوه ارسال شما به چه صورت هست و چه زمانی طول می‌کشد که سفارش خود را تحویل بگیریم؟

پاسخ گودمال:

در حال حاضر ارسال کلیه سفارشات در کل کشور از طریق پست پیشتاز است که بر اساس قوانین شرکت پست از 3 تا 5 روز حداکثر سفارشات تحویل داده خواهد شد. این مدت زمان در مراکز استان ها معمولا بین 2 تا 3 روز است.

زمان پاسخگویی شما چه ساعاتی است و از چه طریقی می‌توان با شما ارتباط برقرار نمود؟

پاسخ گودمال:

کارشناسان ما از ساعت 9 تا 18 آماده پاسخگویی به تماس های شما است. در خارج از ساعات گفته شده نیز می‌تواند از طریق صندوق صوتی پیغام خود را گذاشته و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. ضمن اینکه از طریق پست الکترونیک نیز می‌توانید با ما در ارتباط باشید. کلیه اطلاعات تماس با ما در بخش " تماس با ما " درج شده است.

نحوه پرداخت در سایت به چه شکل است؟

پاسخ گودمال:

در حال حاضر نحوه پرداخت بصورت آنلاین و از طریق درگاه بانکی است.

خانهورود به حساب کاربریسبد خرید
بازگشت به بالا

تهران - برج سفید
کدپستی: 1785914739

مرکز پشتیبانی و ارتباط با مشتریان: 02191309065

ساعات پاسخگویی آنلاین: 9 الی 18

همراه ما باشید!mailinstagram

تمامی محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

مشاهده بیشتر
جستجو